Problemen Microsoft mailaccounts

Beste klant,

Vanwege een probleem met de mailserver van AthenaSummary in combinatie met een Microsoft mailaccount (hotmail, live, Outlook) raden we je aan om een ander e-mailadres dan een Microsoft account te gebruiken voor je bestelling.

Onze excuses voor het ongemak.

23 thoughts on “Problemen Microsoft mailaccounts

  1. Ik heb op 19 januari 2 samenvattingen besteld, maar nooit een e-mail ter bevestiging of over de levering gekregen. Ik heb een hotmail account opgegeven, kan die mail alsnog verstuurd worden naar tijnalphen@gmail? Alvast bedankt.
    Tijn van Alphen

    • Beste Tijn,

      Ik heb het mailadres aangepast en jou ook persoonlijk een mail gestuurd.

      Met vriendelijke groet,

      Hidde Bruinsma
      Voorzitter AthenaSummary

      • Ik heb hetzelfde probleem nu 1 samenvatting van de HC van SAH Geneeskunde bachelor jaar 2 besteld maar geen bevestigingsmail of iets. Kan die mail alsnog verstuurd worden naar bstevens1997@hotmail.com? En wanneer kan ik mijn samenvatting verwachten, het tentamen is al bijna?

        Bjorn Stevens

        • Beste Bjorn,

          Op een of andere manier zijn wij geblokkeerd bij Microsoft en kunnen wij geen mails naar deze adressen verzenden. Ik heb jouw bestelling gecontroleerd en deze zou vandaag bezorgd moeten worden.

          Groetjes,

          Hidde

          • Beste Hidde,

            Hartstikke bedankt! In het vervolg zal ik mijn Universiteitsmail gebruiken.

            M.v.g.
            Bjorn Stevens

  2. Maandagochtend 27 februari heb ik een samenvatting besteld en ik heb hierbij mijn gmail account doorgegeven i.p.v. mijn hotmailaccount. Toch heb ik geen bevestigingsmail o.i.d. ontvangen. Bij het bestellen heb ik geen account aangemaakt, dus nu weet ik niet of de bestelling goed is doorgekomen? Het geld is wel afgeschreven, dus ik hoop dat alles verder wel goed is gegaan en ik de samenvatting zo snel mogelijk kan ontvangen.
    Is het mogelijk dat jullie dan alsnog een bevestigingsmail sturen?
    Monique Veeneman

  3. Ik heb gister een samenvatting besteld, maar nooit een bevestigingsmail ontvangen. Ik vraag me af of mijn bestelling wel is geplaatst? Het geld is wel afgeschreven dus ik neem aan van wel? Zou ik nog een bevestigingsmail kunnen ontvangen op c.a.jonker@amc.uva.nl ?

    Groetjes,

    Charlotte

  4. Haa!

    Ik heb vandaag (15-5) twee samenvattingen besteld (van geneeskunde WDD en CMI), maar heb geen bevestigingsmail ontvangen. Waarschijnlijk omdat ik mijn outlook mailadres heb gebruikt. Is het mogelijk om de bevestigingsmail naar lucaszaayer@gmail.com te sturen?
    Alvast bedankt!

    Lucas Zaayer

  5. Ik heb vanmiddag (20 september) een samenvatting besteld maar zie nu pas dat ik eigenlijk een ander e-mail adres had moeten invullen dan een hotmail e-mail adres. Zou de bevestiging van de bestelling alsnog naar c.boogaard@student.ru.nl gestuurd kunnen worden? (het gaat om een samenvatting van brein & cognitie 3: Radboud Universiteit Nijmegen)

  6. Ik heb gister( of eergisteren )ook een samenvatting besteld, maar ook geen bevestigingsmail gehad, terwijl ik wel mijn gmail heb gebruikt. Is de bestelling wel gelukt ?

    Groetjes,
    Tom

Geef een reactie